کتاب مادام بواری

اثر گوستاو فلوبر از انتشارات مجید (به سخن) - مترجم: محمد قاضی-رضا عقیلی-برترین کتاب های تاریخ انجمن کتاب نروژ

مادام Bovary رمان نخستین نویسنده ی فرانسوی گاستوف فلور است که در سال 1856 منتشر شده است. شخصیت به معنای فراتر از معنای آن است تا از بنیاد و ناپدید شدن زندگی استانی فرار کند.

وقتی رمان اولین بار در La Revue de Paris بین اکتبر 1856 و 15 دسامبر 1856، دادستانان به رمان برای ناخوشی حمله کردند. محاکمه ای که در ژانویه 1857 اتفاق افتاد داستان را متواضع ساخت. پس از محکومیت فلوبرت در تاریخ 7 فوریه 1857، مادام بواری به عنوان پرفروش در آوریل 1857 در دو جلد چاپ شد. کار ممتاز رئالیسم ادبی، رمان در حال حاضر به عنوان شاهکار Flauberts و یکی از تاثیر گذارترین آثار ادبی در تاریخ است.


خرید کتاب مادام بواری
جستجوی کتاب مادام بواری در گودریدز

معرفی کتاب مادام بواری از نگاه کاربران
@ به راستی که هیچ چیز ارزش جستجو نداشت؛ همه چیز دروغ بود! هر لبخندی خمیازه ای از ملال را پنهان می کرد و هر شادی ای لعنتی را، هر لذتی چندشش را، و از بهترین بوسه ها چیزی جز میل تحقق ناپذیر خوشی بزرگتری روی لب ها نمی ماند. @

اِما به معنی واقعی کلمه توصیف عبارت @ در خود جا نشدن @ است. اِما در خودش جا نمی شه، می خواد از خونه اش، از روستاش، از بچه اش، از شوهرش، از معشوقه هاش، از مذهبش بیرون بزنه، اما نمی تونه هر بار با شکست مواجه میشه. اولش فکر می کنه شوهرش راه رهایی اشه اما شارل اون قدرها هم رویایی نیست، فرزندش اون طور که دلش می خواد پسر نمیشه، معشوقه هاش فقط تا وسط راه هستند و وقتی قضیه جدی میشه رهاش می کنن. اِما دچار ملاله و برای برطرف کردن این ملال دست گردن هرچی میندازه. شایدم اشتباهش همینه که انقدر سخت تلاش می کنه تا به وسیله ی یه آدمی این ملال رو از بین ببره. اما اون قدر هم این کارش عجیب نیست. همه ی ما کمابیش برای برطرف کردن ملالمون به آدمها روی میاریم. اِما هیچ کس رو واقعا دوست نداشت فقط می خواست از طریق اونها احساس کنه اون ایده ای که توذهنشه حقیقت داره و دائما متوجه می شدکه اینطور هم نیست. اِما ادا در میاره. حتا وقتی خبر مرگ مادرش رو می شنوه دلش می خواد یه جور باشکوهی عزاداری کنه واسه همین به پدرش میگه وقتی مرد تو قبر اون خاکش کنن. حتا میخواد در عزاداری هم یه جور باشکوهی عزاداری کنه.
تمام ایده های رویایی که تو ذهن اِما هستن و داره سعی می کنه بهشون برسه ایده های رمانتیک هایی است که فلوبر میخواد مسخره بودن، تهی بودن و کلیشه ای بودنشون رو نشون بده.
حال و هوای آناکارنینا رو داشت اما دلایل آنا و اِما کاملا متفاوت بودن با هم.
فلوبر هم دیوانه ایست در توصیف کردن. صحنه ای که اِما و لئون سوار کالسکه هستن و زاویه دید داستان از راننده ی کالسکه است خیلی عجیب و خوب بود.

مشاهده لینک اصلی
،همیشه بعد از مرگ کسی نوعی حیرت به جا می‌ماند@
@.بس که درک نیستی‌ای که ناگهان پیش آمده، و نیز رضا دادن به آن و باور کردنش دشوار است


شخصیتِ اِما(قهرمان داستان)، احساسات، منطق، نیازها و خواسته‌هایش (و حتی مادری‌اش) را نفهمیدم؛ -
.و در نتیجه نتوانستم درگیرِ ماجراهای داستان و هـــــمــراهِ کتاب شوم. و صرفا روزنامه‌وار آن را مطالعه کردم

.شخصیتِ شوهر(شارل)، عشق و علاقه‌اش، رفتارش و بلاهــتِ عـجــیـب‌اش برایم منـطـقـی و باورپــذیـر نبود -

.شــخـصـیت‌پردازیِ فروشـنده‌ی خــراز(لورو) و داروخانه‌چی(اومه) بهترین‌های کتاب بود -

.بحث‌های داروخانه‌چی و کشیش از معدود قسمت‌های جذاب کتاب بود -

مشاهده لینک اصلی
_Madame Bovary_Ok. من این کتاب را دوست داشتم بنابراین، این آهسته است، پر از توصیف و به طور کلی، بسیاری از چیزها اتفاق نمی افتد حتی اگر کتاب را پوشش می دهد یک دوره چندین سال است. آن @ multilayered @ در بسیاری از جنبه ها، به ما بخش از افکار eveyones و به ما نشان می دهد که خالی از زندگی استانی در پایان قرن 19th در فرانسه است. طنز، مهربانی و ظرافتی که فلئوت در نوشتنش به کار میبرد، برای ارائه داستان و شخصیتها همه چیز است. توصیف زنده است. مانند شما می توانید آنها را در مقابل شما حرکت دهید. این عمدتا تصویری روانشناختی از اما است، شخصیت اصلی ما، بلکه همچنین، به طور گسترده ای، از همه مردم در زندگی او. این یک شاهکار است از اینجا به بعد، بعضی از SPOILERS های جزئی وجود دارد، من فقط می خواهم در مورد چند چیز در این کتاب صحبت کنم. اول از همه، من فکر می کنم من نوعی مانند اما است. من می دانم که او از لحاظ احساسی ناپایدار است، همیشه در زندگی خود با نادانی رفتار می کند، او خجالتی، حرص و آزرده است. او تحریک و غیر قابل پیش بینی است. اما بعد از همه این آشفتگی ها، من نمی توانم او را دوست نداشته باشم، بنابراین فکر می کنم من واقعا او را دوست دارم. من همه چیزهایی را که او در این کتاب انجام دادم نادیده گرفتم، اما قسم می خورم که زمان هایی وجود دارد که می خواهم فقط یک لحظه به او بگویم کهHold هنوز هم، انسان من است. توقف کن و ببین که کجا هستی، چه کسی هستی متوقف و به خودت بگو، خوشحالم احساس می کنید برای آن افتخار کنید بقیه را بپرسید. اما البته مادام بویاری چنین شخصی نیست. و در پایان کتاب، زمانی که من شروع به خستگی از ظروف سرباز زدیم، او کاری انجام داد. او چیزی با قدرت و افتخار را رد کرد و آن را به من حس کرد، که همه چیز از بین رفت، گرچه همه چیز از بین رفت. او در این کل کتاب ناامیدکننده است، اما در این نابودی کامل با چنین گام های کوچکی پی می برد که تنها می تواند در آخرین فصل ها، زمانی که فلوبر تمام اقداماتش را خلاصه می کند، تنها در حد فریب زندگی اش بوده است. حتی آنهایی که جزئی هستند. این کتاب به خواندن و درک آن نیاز دارد. من از این قطعه ادبیات فلئوبتر قدردانی میکنم و مطمئن هستم که آن را در برخی موارد تجدید نظر خواهم کرد. 5/5

مشاهده لینک اصلی
مادام Bovary \u0026 amp؛ ویژگی های جهانی علم زنا، وقتی ما از سیستم جفت گیری انسان صحبت می کنیم، مشخص می شود. 1. اولا، زنان بیشتر به دنبال ازدواج مبهم هستند \"حتی در جوامعی که به چند زبانه اجازه می دهد. با وجود استثنائات نادر، آنها می خواهند با دقت انتخاب شوند و پس از آن، تا زمانی که ارزشش را حفظ کند، یک انسان را برای زندگی انحصار کند، کمکش را در رشد فرزندان به دست آورد، و شاید حتی با او هم بمیرد. 2. دوم، زنان به تنهایی به دنبال تنوع جنسی نیستند. استثنائات وجود دارد، البته، اما زنان داستانی و واقعی به طور مرتب رد می کنند که nymphomania برای آنها جاذبه دارد و هیچ دلیلی برای کافر شدن آنها نیست. معشوقه ای که در یک شب ایستاده با یک مرد که اسم او نمی داند علاقه مند به فانتزی تغذیه شده توسط پورنوگرافی مرد است. لزبین ها، بدون محدودیت هایی که توسط طبیعت مردانه تحمیل می شوند، به طور ناگهانی در فریب جنسی جنایت نمی کنند؛ برعکس، آنها به ظاهر یکپارچه هستند. هیچ کدام از این ها تعجب آور نیست: حیوانات زن از اپورتونیسم جنسی کم می آورند، زیرا توانایی تولید مثل آنها محدود نیست، بلکه این است که چه تعداد از آنها مردند، اما چه مدت طول می کشد تا فرزندان را تحمل کنند. در این رابطه مردان و زنان بسیار متفاوت هستند. 3. اما سوم، زنان گاهی نادان هستند نه همه زنا به دلیل مردان است اگرچه او به ندرت یا هرگز در رابطه جنسی گاه به گاه با فاحشه مرد یا یک غریبه علاقه مند نمی شود، اما زن در زندگی، مانند اپرا صابون، قادر به قبول یا تحریک پیشنهاد یک رابطه با یک مرد که او می داند، حتی اگر او در آن زمان ازدواج کرده است. این پارادوکس است. این را می توان در یکی از سه روش حل کرد: 1. ما می توانیم زن و شوهر را به مردان محکوم کنیم، اعتراف می کنیم که قدرت های متقاعد کننده اغوا کننده همیشه دلخواه، حتی اکراه، را برانگیخته خواهند کرد. این توضیح را توضیح دهید «خطرات خطرناک». 2. یا ما می توانیم آن را در جامعه مدرن متهم کنیم و می گوئیم که ناامیدی و پیچیدگی های زندگی مدرن، ازدواج های ناخوشایند و غیره، الگوی طبیعی را تحریک کرده و عادت بیگانه ای را در زنان انسان به وجود آورده است. این را به توضیح â € œDallasâ € بگویید. 3. یا ما می توانیم پیشنهاد کنیم که برخی از دلایل بیولوژیکی معتبر برای جستجوی جنسیت در خارج از ازدواج بدون رها کردن ازدواج وجود دارد. \"برخی از غریزه در زنان نیست که خود را مجبور به انتخاب یک جنسی برنامه\" B \"زمانی که برنامه A کار نمی کند خوب. این را به عنوان «استراتژی امام بویاری» به کار ببرید. استراتژی «امام بویاری». دو تا دست به دست می آید، زیرا گفته های قدیمی در میان مردانی است که به خاطر طبیعت دروغین به سر می برند. و دانستن منطق تکاملی، ما باید بپرسیم: چه چیزی در آن برای زنان است؟ برای مردان به اندازه کافی آشکار است: زن متخلف پدر جوان است. اما هنوز روشن نیست که چرا زن بسیار غلط است. Birkhead و Müller در آزمایش های خود، چندین پیشنهاد را رد کردند: او به خاطر یک اثر جانبی ژنتیکی از میل جنسی زنانه دروغ می گوید، که او اطمینان بخشیدن به برخی از اسپرم های او می شود بارور است، که او توسط رحمت رشوه مردان (به نظر می رسد در برخی از جوامع انسانی و مردانه). هیچکدام از این موارد دقیق نیستند. همچنین کار درستی برای سرزنش خیانت وی در تمایل به تنوع ژنتیکی نداشت. به نظر می رسد کمی از داشتن فرزندان متنوع تر از او وجود داشته باشد به هر حال.Birkhead و Müller با این باور بودند که زنان از بی پروا بهره مند می شوند، زیرا آنها را قادر می سازد که کیک ژنتیکی خود را و خوردن آن به دنبال استوا استما بم یک زن نیاز به یک شوهر دارد که به دنبال جوان بودنش کمک می کند، اما او ممکن است نادان باشد و ممکن است بهترین شوهرانش را پیدا کند. بهترین روش آن این است که با همسر متوسط ​​یا همسر موقعیت اجتماعی / شغلی / ارثی خوب و همسری با همسایه برتر ژنتیکی همسر خود داشته باشید. این نظریه توسط واقعیت ها پشتیبانی می شود: زنان همیشه دوست داشتنی ترین، سالم تر و جذاب تر از شوهران خود هستند؛ آنها با لیسانس امور (با احتمالاتی رد می کنند) اما با همسران دیگر خود؛ و گاهی اوقات رقابت بین دوستداران بالقوه را تشویق می کنند و برنده ها را انتخاب می کنند. بیکر و بلیز در نتایج تجربی خود ادعا می کنند که بیشتر از یک نکته مبهم که این چنین است را پیدا کرده است، اما سعی کرده اند میزان کشمکش چربی در انسان را اندازه گیری کنند موجودات در یک بلوک آپارتمان در لیورپول، آنها با آزمایش های ژنتیکی که کمتر از چهار نفر در هر پنج نفر بودند، پسران پدران ظاهری خود بودند. در صورتی که این موضوع مربوط به لیورپول بود، آنها در جنوب انگلستان همان آزمایش را انجام دادند و نتایج مشابهی داشتند. مانند پرنده ها، زنان ممکن است کاملا ناخودآگاه از داشتن امور با مردان با ارزش تر ژنتیکی بیشتر در حالی که شوهران خود را ترک نکنند. به طور خلاصه، زنا بسیار شایع است که باعث می شود که یک مرد جوان تر و جوان تر شود یک زن را قادر می سازد که جوان تر باشد. [یکی از پرطرفدار ترین نتایج برای تحقیق در پرندگان در سال های اخیر کشف این است که \"مردان جذاب\" پدران بی پروا را هدف قرار می دهند. نانسی بورلی، که گورخرهای خود را با توجه به رنگ باند پای خود بیشتر یا کمتر جذاب می دانند، ابتدا هیچ ...

مشاهده لینک اصلی
در این مورد، من فکر می کنم این یک ایده بد بود که قبل از شروع کتاب درباره مادام بواری و گوستاو فلوریدا بدانند. معلم انگلیسی دبیرستان من را دوست داشت که در مورد کتاب ها صحبت کند - و من می دانم که چگونه احساس می کند - اما نتیجه آن چندین اسپویلر برای بسیاری از کلاسیک اروپایی بود. من فکر می کنم که دانستن اهداف نویسندگان می تواند بدی باشد و من مطمئن هستم که من توانایی آن را نداشتم تا بر شیوه ای که امبواری و رفتار او را دیدم را تحت تاثیر قرار دادم. اگر شما در مورد این اهداف Flauberts کنجکاو هستید: (نگاه کنید به اسپویلر) [او از قرن نوزدهم بورژوازی رو به رشد را نفرین کرد، بنابراین او عمدا آنها را به عنوان احمق احمقانه وسواس با عاشقانه نقاشی کرد و هرگز از چیزهای خوب راضی نبود. (مخفی کردن اسپویلر)] با این حال، سه ستاره بدان معنی است که من آن را دوست داشتم و من. این رمان به من یادآوری می کند که بین زن و شوهر بانوی چطری ها و حجاب رنگ شده است. من آن را بهتر از سابق پیدا کردم، اما نه نزدیک به خوبی به عنوان دوم. این است که بر روی ایده های یک زن ناخوشایند در ازدواج و تبدیل شدن به دیگر راحتی و امور مربوط به تلاش برای به دست آوردن برخی از شادی و عاشقانه از زندگی ساخته شده است ساخته شده است. اما بویاری یک شخصیت بسیار شبیه کیتی از حجاب رنگی را شروع می کند، او ساده و بی تکلف است، شوهر جدیدش خوب و مهربان است اما نمی تواند منافعش را حفظ کند. او برای اشتیاق و هیجان می سوزد و او را در مواجهه با وعده های خالی ساخته شده توسط عاشق مخفی می کند. او شخصیت بسیار بهتر از Constance Chatterley است، یا شاید منظور من این است که من خودخواهی و نارضایتی خود را از همه چیز در زندگی بیشتر می بینم جالب هست. من طرفدار زیادی از لارنس نیستم - مردی که به اعتقاد من روانۀ عاشقانه متمادی نوشت، و شهرتش را به آنچه که در آن زمان می تواند به عنوان شوک های شوخی مانندohmigod، ارگاسم زن! @ وohmigod، امور با طبقه کارگر شناخته شود! @ همه من می گویم این است که لارنس خوش شانس بود که عبارmommy porn @ was not around back then. اما موهام یک داستان کاملا متفاوت است و من فکر می کنم که وقتی اما بویاری شکست می خورد و بچه گربه موفق می شود، رشد شخصیتی دارد. در حجاب نقاشی، زن سبک و جلف از ناخوشایند و مزاحم شروع می شود، گاهی اوقات می خواهم او را به خاطر خشن بودن او خفه کنم ... اما او رنج می برد، او تغییر می کند، او سازگار می شود و او به یک انسان متفاوت می رسد. اما بویاری یک مورد بی نظیر است و اگر اتفاق افتاد که اسپویلر را در پاراگراف اول بخوانید، احتمالا خواهید فهمید که چرا فکر می کنم این قصد فلوبرت بود. من به او اعتبار می دهم که به دلیل آن، من فکر می کنم او یک تصویر بسیار جالب و دقیق از زندگی زنان و مشکلات ذهنی ناراضی را نقاشی می کند. اشاره شده است که او اما را قضاوت نمی کند، اما من فکر می کنم که او به صورت غیر مستقیم کار می کند. منظورم این است، اما بویاری و کسانی که نزدیک به او هستند، کسانی هستند که در نهایت رنج می برند، زیرا او چنان فریبکارانه بوده و قادر به خوشحالی و خوشحالی از او نیست. اما، همانطور که گفتم، نظر من بدون شک تحت تاثیر آنچه من در حال حاضر از فلوبر می دانستم. چیز دیگری: من معتقد نیستم که گوستاو فلوبر واقعا گوستاو فلوبر است. فکر می کنم او هرکول پوآرو O.O است

مشاهده لینک اصلی
اما خسته است اما همیشه رویای بهتر از آن است: بهتر است با هم، بهترین عروس، بهترین دوست، جالب ترین - غنی تر، بیشتر adorned.ماا مسموم می شود: رویاهای او تضعیف او، رویاهای او خراب کردن او، رویاهای او را فریب او، رویاهای خود را به پایان رساندن مسمومیت او در اطراف آن یک نورمن کوچک و روستای جهان به شدت با واقعیت تسریع شده است: Homais داروساز عقلانی، Bournisien کشیش کلیسای روستا، Lheureux رفیق با اعتبارات خطرناک، Là © در Dupuis، کارمند دفتر اسناد رسمی که دارای برخی از رنگ فرهنگ ، Rodolphe Boulanger صاحبخانه دارای برخی از لوکس لهستانی و چارلز، البته، فقیر چارلز، شجاع چارلز، شوهر، روستا پزشک، افسر سابق به طور پیش فرض رتبه بندی، و دیوانه در عشق با همسرش. برخی از بندگان دوباره از دهقانان، قوی از زمین و گاو خود، تلخ و کار سخت، و یک دختر کوچک، Berthe، که با آن Emma بازی برای یک بار با عروسک، و غفلت، و که در نهایت کاهش، کار . کهکشان مبهم ... دور از این کهکشان کوچکی روستایی، و به ندرت و به طور غریزی با آن مالید، از نجیب کوچک محلی: سرکنسروهای والیتی، پر از مرگی، دستکش، کراوات و اسبها، که می دانند که چگونه والس را بدون خرد کردن پا، طیف وسیعی را با یک ژست دلپذیر به دست بیاورید و از دست بانوی بدون دست زدن به لب بو را ببوسید. فقط یک کاراکتر از این چارچوب واقع بینانه، این مطالعه جامعه شناختی است که هر دو سارکشی و جدا شده است: این کور است، مستقیما از جهان نمادها، کمی Tiresias، کمی Heurtebise، غم انگیز و غم انگیز، که سه نفر شامل ظاهر شدن به عنوان سه ضربه از سرنوشت Emma، اعلام اخراج از دست دادن خود و مالی و در نهایت او مرگ.ماما - به عنوان مسخره است که او با Midinette او خواسته ها، آرزوهای فروخورده او از خرده بورژوازی عاشقانه، خودخواهی کثیف و ناخوشایند و ناراحت کننده اش - اما، تنها الکترون آزاد این چهره منظم است. او جرأت می کند خود را در خلاء نجیب قرار دهد روابط بین کهکشانی - بین دهقانان و بورژوازی، میان بورژوازی و صاحبخانه ها، بین مردان و زنان است. او جرأت می کند دیگران را از او جدا کند، که به او تعلق ندارد، او جرأت می کند تا وانمود کند که رویاهایش را به بدن تحمیل کند. او شجاعانه آنچه را می گویند، خطر سقوط شان را می دهد، تمام شادی او را در میانجی یا گویا، سازش، برای یک پارچه moirà © یا دمشق، تمام موفقیت های اجتماعی آن ... البته، پاتو بیشتر وجود دارد از عظمت، که در این نقطه از فهمیدن نیست ... اما همه دیگران در اطراف او بسیار کوچک و قوی با اطمینان خود و انتخاب آنها است که آنها بشر را از میانجی رضایت کاملا رنج می برند و اگر فلورا باعث می شود ما را دوست عزیز در علیرغم همه گسل هایش، یا این که به خاطر مادام بویاری است، او گفت: \"این را گفت و ثابت کرد ... فقط صفحاتی را که در ووبایسارد وجود دارد را بخوانید: صمیمیت واقعی با دیدگاه زن نشان داده می شود. فلوبر زن و زن می شود. این گیج کننده است! من اضافه می کنم که این نیز یک پیشگام بزرگ از زبان سینمایی است: اجرای موازی کمیک های کشاورزی و صحنه های معاشقه حمایت شده توسط رادولف، خود را به عنوان سناریو یک کنتراست سینمایی مطرح می کند. اثرات بیرونی ده برابر! هنوز دلایل دیگری برای خواندن و دوباره خواندن مادام بویاری وجود دارد؟ از آنجایی که بدون استناد بودن بدون هیچ حساسیتی، بدون هیچ گونه حساسیتی، بدون هیچ گونه روحیه ای واقع بینانه عمل می کنیم تا سمیت رویا عاشقانه را درک کنیم و در همان زمان اعلام ضرورت حیاتی زندگی رویاهای خود را می دهد: اما رویاهای خود را می میراند، اما تنها زمانی متوجه می شود که او دیگر ندارد.

مشاهده لینک اصلی
این داستان از یک زن والیت فرانسوی، اما در اواسط قرن نوزدهم، در یک ازدواج با یک دکتر خسته کننده، هر چند شیرین به دام افتاده بود. او بعضی از امور و با توجه به حسابرسی که به سلامتی هر کسی است. این رمان به عنوان یک کلاسیک برای رئالیسم نوآورانه آن است که ستاره ای را به نمایش می گذارد، نه داستان مدرن روایت. این همچنین یک پیشرفت در تصویر ظاهرا دلسوزانه یک زن زنا محسوب می شود، که به اندازه کافی برای دفاع از مجازات های قانونی برای دفاع در برابر اتهامات ناخوشایند است. احترام اضافی از آن ظهور ظاهری پنهانی جامعه بورژوایی ناشی از پاداش طبقۀ کارگر بر کار درست و کارآمد است، اما از دست دادن امتیازات مزدوران ماندگار و اشراف ارادی است. محتوا ویکی در کتاب نشانگر دیدگاه های جایگزین در مورد این است که یا فلوبرت با نام و یا طبقه متوسط ​​شناسایی کرده است. در هر صورت، پیشگام در این زمینه ها به عنوان رتبه بندی بالا در دستگاه لذت بردن از خوانش فعلی من به دلیل تمام ادبیات و فیلم به دست نیامده است که به وضعیت ناسالم طبقه متوسط ​​و جذابیت گیاهان روشن تر برای عاشق شدن با مواجه شدن با اخلاقیات خیانت. اگرچه ممکن است در این شرایط کلیشه ای وجود داشته باشد، اما هنوز هم جالب بودم یا تقلید از ساختارهای بعدی در وضعیت امامت به عنوان شورش حقیقی، آزادیخواه لیبرتار و راک پانک (نگاه کنید به پایین). این کتاب عجیب مدرن در نگرانی خود در مبارزه زنانه برای معنای زندگی و نحوه روایت آن از شخص دیگری است که هیچ نقشی در نقش های سنتی مانند همسر شجاع، خانه دار، مادر و ترس از خدا ندارد عضو جامعه مدنی است. چشم انداز رویایی خود را برای عشق واقعی با یک مرد ثروتمند و فرهنگی توسط رمان های رمانتیک و تجربیات نادر رقص در یک توپ فانتزی و خروج در اپرا پرورش می شود. دگرگونی چنین آرمان هایی که به دلخواه خودخواهانه و وابستگی به نمادهای وضعیت کمک می کند، او را بر روی دامنه لغزنده می گذارد تا فساد را از بین ببرد. مدتها قبل از تهدید به قرار گرفتن در معرض عشق غیرقانونی خود، تماس Emma در حال حاضر بر روی یخ نازک است. اما در تمام طول راه او انتخاب هایی را انجام داد که در شرایط مدرن شجاع بودند. اولین قدم این است که به راستی قضاوت نتیجه ازدواج مرتب شده خود را به یک دکتر کشور: گفت و گو چارلز به عنوان یک پیاده رو خیابان عادی بود، و ایده های everyones از طریق آن در لباس های روزمره خود را، بدون هیجان هیجان، خنده، و یا فکر هیجان زده شده است. او گفت که او هرگز کنجکاوی نداشته است، در حالی که در روان زندگی می کرد، برای دیدن بازیگران پاریس به تئاتر رفت. او نمی توانست شنا کند، نه حصار، و نه ساقه، و یک روز او نمی توانست برخی از اصطلاح سوارکاری را به او که او در یک رمان آمده است. برعکس، مرد باید او را به همه چیز، فوق العاده در فعالیت های منحصر به فرد ، شما را به انرژی شور، اصلاح زندگی، تمام اسرار آغاز می کند؟ اما این هیچ چیزی را آموخت، چیزی نمی دانست، هیچ چیز آرزویی نداشت. او او را خوشحال کرد؛ و او از این آرامش آرامش، این تندرستی آرام و شادمانی که او به او می دهد، تحسین می کند. ایده جستجوی عاشق در همه مکان های مناسب، زمین های پرخطر را برای کسی که قبلا به سمت پاداش های عملی هدایت شده است، پیدا می کند: در اشتیاق هایش همیشه به دنبال چیز مادی : او همیشه کلیسا را ​​برای گلهای خود، موسیقی برای کلمات عاشقانه و ادبیاتش برای قدرتش برای تحریک احساساتش دوست داشت و او قبل از اسرار ایمان، همانطور که در رشته های گوناگون گرسنه تر بود، از طبیعت پرهیز می کرد. € | برای دریاچه ها فقط به خاطر طوفانش دوست داشت، تنها برای پوشش گیاهی تنها زمانی که اینجا و آنجا در میان خرابه ها رشد کرد. او مجبور بود تا نوعی از مزایای شخصی را از چیزها استخراج کند و او را به عنوان همه چیز بی فایده که وعده ی تحمیل فوری را نمی داد، رد کرد - برای خلقش احساساتی تر از هنری بود، و آنچه که او دنبال آن بود احساسات بود، نه منظره. برخی از اعتبارات را از دست دادند، در اینجا نیوروانا «من در گوشه ای که دین من را از دست می دهم» می اندیشم: کمی کم توجه هستم که ما را در اینجا قرار داده ایم تا وظایف خود را به عنوان شهروندان و پدران خانواده انجام دهیم؛ اما من نیازی به رفتن به کلیسا ندارم تا بشقاب نقره ای را ببوسم و از جیبم بیرون بزنم، بسیاری از چیزهای خوب که از ما بهتر است زندگی می کنند. برای یک نفر می تواند او را نیز در یک چوب، در یک میدان، و یا حتی در نظر گرفتن طاق ابدی مانند عاقبت قدردانی می داند. â € | و من نمی توانم اعتراف یک پسر قدیمی از خدا که در باغ خود را با یک نیش در دست خود راه می رود، که دوستان خود را در شکم نهنگ ها قرار می دهد، می میرد گریه گریه و دوباره در پایان سه روزها؛ به هر حال، چیزهای پوچ در خود و به طور کامل با تمام قوانین فیزیکی مخالف است، که به طور کلی به ما ثابت می کند که کشیش ها همیشه در غضب تردید قرار دارند که در آن مردم را با آنها غوطه ور می سازد. تخیل هنگامی که او به یک رویداد اجتماعی می رود، باز می شود و او هیجان های quadrilles رقص با یک نجیب خوش تیپ را تجربه می کند. یک پیشگام در ذهن من از نگرش Madonn ...

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب مادام بواری


 کتاب پی پی جوراب بلند(جلد اول)
 کتاب ایلیاد و اودیسه
 کتاب اولیس
 کتاب همچنان به هیچ وجه
 کتاب اسب ها و آدم ها
 کتاب سرخپوست می رود