ترجمه جدیدی از اولین رمان بزرگ توماس منس، یکی از دو جایزه نوبل در ادبیات در سال 1929 بود. Buddenbrooks، اولین بار در آلمان در سال 1901 منتشر شد، زمانی که منن تنها 26 سال داشت، تبدیل به یک کلاسی از ادبیات مدرن شده است. داستان چهار نسل یک خانواده بورژوایی ثروتمند در شمال آلمان. با مهارت کامل، من یک تصویر گرد از زندگی طبقه متوسط را به تصویر می کشد: تولد، تعمید؛ ازدواج، طلاق، مرگ و میر؛ موفقیت ها و & amp؛ خرابی این رخدادهای عادی، به طور ذاتی یکسان هستند، به گونه ای که در هر نسل بعد ظهور می کنند، کمی متفاوت هستند. با این حال، به عنوان خانواده Buddenbrooks در نهایت به اغوا از مدرنیته - seductions است که متناقض با سنت های خود را - سقوط آن می شود مطمئن است.
در عظیم دامنه، غنی از جزئیات و & amp؛ Buddenbrooks پر از بشریت است که از دیگر لانه های خانواده مودم پیشی می گیرد؛ در واقع مدل آن برای بسیاری از آنها ثابت شده است. بعضی از منتقدان به عنوان بزرگترین رمانهای منس، قضاوت شده اند و در رتبه بالاتر قرار گرفته اند. توماس منن جایزه نوبل ادبیات را در سال 1929 اهدا کرد.
خرید کتاب بودنبروک ها (زوال یک خاندان)
جستجوی کتاب بودنبروک ها (زوال یک خاندان) در گودریدز
معرفی کتاب بودنبروک ها (زوال یک خاندان) از نگاه کاربران
نوشتن ریویو برای این کتاب سخته چون نظر آدم رو به شدت جلب میکنه اما به شدت تکونت نمیده (البته آخرش برام خیلی تکاندهنده بود). این کتاب اولین رمان بلند توماس مان هست و از این نظر یک شاهکار محسوب میشه و جالب اینجاست که حوادث داستان تا حد زیادی منطبق با حوادث واقعی زندگی مان بوده. شخصیت پردازی و روانشناسی آدمها در این کتاب عالیه و سیر حوادث اصلا خواننده رو خسته نمیکنه. من قبلا از مان یک داستان کوتاه خونده بودم و به شدت تحت تاثیرم قرار داده بود مدتها دلم میخواست برم سراغ آثارش و این کتاب آغاز ماجراست برای منی که قطعا و به زودی از توماس مان خواهم خوند
مشاهده لینک اصلی
توماس مان بیست و دو ساله نوشتن این کتاب را شروع می کند و توماس مان بیست و شش ساله آن را تمام. و خب این حجم و عمق اطلاعات پزشکی و موسیقیایی، روانشناسی و فلسفی و هولناک تر از همه نویسندگی را از کجا آورده فقط خدا می داند و نه گمانم حتی او هم نمی داند... بیشتر از هفتصد و پنجاه صفحه ، بدون حتی یک کلمه ی اضافی و بیجا، با مهارت و خونسردی یک جراح. نه، دیگر حرفی ندارم
(و در ضمن دروغ چرا، دارم از حسادت میمیرم)
مشاهده لینک اصلی
وضعیت من آماده خواندن: فاز دوم: فاز سوم (تبدیل به ذهن من به توماس Buddenbrook، به ویژه):
مشاهده لینک اصلی
Bra-effin-oh، Young Man - من کاملا مطمئن هستم که این رکورد جهانی را برای دستاوردهای پیش پا افتاده از آثار هنری ادبی بلند می کند. منتشر شده در سال 1899 هنگامی که شخص 25 ساله بود. Mustve چند سال برای نوشتن گرفته است. چند سالی است که چنین چیزی را در این زمینه منتشر می کنید. اما من واقعا نمی خواند متن Manns - من به من می آید از حس حسین جان وودز و سبک فوق العاده ثابت، الاستیک، توجه پروسس. این دوتا خوب است. از چهار رمان @ major @ Mann (به علاوه رمانتی معروف در مورد جوجه مرغ که موهای خود را رنگ می کند و من 10 سال پیش آن را به زبان دیگری از وودز و مایکل هنری هیم ترجمه کردم - ما واقعا باید همه را به وودز بنویسیم و از او بپرسیم به نقل ازstories of three decades @)، ID این را پیشتر از سومین و چهارمین متقاضیان دکتر Faustus و The Magic Coulter قرار داده است، اما پشت موفقیت دستاورد یونسف و برادرانش، اهمیت / تاثیر آن اکنون در ذهنم عمیق تر شده است که یک سال یا بیشتر از زمان خواندن آن گذشت. من همپوشانی موضوعی را در میان این رمان ها دوست دارم در @ Buddenbrooks @ وجود دارد نوع از خانواده نسل transgenerational او به سی سال بعد باز می شود در @ Joseph و Bros او @ متخصص در درگیری های خواهر و برادر؛ هانو و وسواسهای موسیقی ماهز او را افشا می کنندDoctor Faustus @ در گذشته - صفحات فوق العاده توصیفی نسبت به پایان دادن به پایان دادن به نوازندگی یوحنای جوان در پیانو، متوقف کردن پروس است، نشان می دهد که آشفتگی های مخوف جوانان، از جمله در مورد Hannos پیشنهاد تمایل به همراه دوست سرد او کای (من معتقدم رمان های منس صدها نفر از پایاننامه ها را برای کاوش در پرتره های خود را از جنسیت محروم راه اندازی کرده اند)؛ بیماری را به عنوان در @ کوه سحر و جادو، @ به ویژه موارد مسیحی. اما به طور کلی من شگفت زده شدم که چطور این همه چیز جذاب است، چگونه به سرعت وارد دنیای داستان شدم و با این نسل میانه-اواخر دهه 1880 زندگی کردم. من فکر می کنم چیزی بیشتر و بیشتر نسبت به آماتور (مثلا پرومتن) انتظار داشتم و لذت بردم که از طریق این حرکت لذت ببرم و او را از بالاترین سطح از دست رفته در نوشتن بنویسم - نه آنsoap opera @ بعضی ها در اینجا گفته اند، اما تونیس با دکتر جوان سرپرستی در ساحل به عنوان یک نوجوان بوسه می زند و بعد از آن به Bendix Grunlich مشتاقانه با ناراحتی هایی که در پودر مشابه طلای آنها در بادام در اطراف Xmas استفاده می شود واقعا من را به آن زد - - درگیری بین عشق و وظیفه خانوادگی، نوعی از محدودیت هایی که در غرب برای خیر جامعه جان سالم به در میبرد، اما زیان ادبیات ما. تصور مکرر از امواج @ سعادت @ سقوط در ساحل دوست داشتنی @ succession @ ineluctable نشان می دهد از گذشت زمان، نسل های که از گذشته ظهور و به جای دوست Thomass عصر بینش عرفانی پس از خواندن برخی از فلسفه (تأکیدات غربی او به من از شوپنهاور یادآور شد) و عزم کاملا واقع گرایانه خود برای تغییر زندگی او و پس از آن چند روز پس از بازگشت به شیوه های کاملا محدود و اجتماعی خود، تعارض میان توماس و وظیفه محافظه کارانه محتاطانه برای خانواده ها دوست داشتنی است که به طور ثابت در گذشته و مسیحیان در سراسر جهان آزاد شده است که داستان خوب است و در مورد کنوانسیون با هر دو پا کاشته شده در آینده مراقبت نمی کند. تعارض بین راه های قدیمی و جدید در حال ظهور (به وضوح توسط معلمان ارشد بی شرم و اغراق آمیز برای واگنر، به دنبال درک و قدردانی او) دوست داشت. در همان پارک، اما بازی کاملا مشابه بازی های اجتماعی-تاریخی به عنوان ژوزف Roths مارس Radetzky - بر خلاف دیگر رمان مان که از چشم (اغلب شاید نیمه بیش از حد به طور صریح در Magic Mt. و دکتر F.) برای سیاسی موقعیت های زمان خود، این به نظر می رسد به طور کامل بیشتر بر روی شخصیت های خود و جهان خود متمرکز شده است. دوست داشتم که چگونه مون Tonys را با هر نوع سخنرانی مهربانانه اداره کرد. @ Gentle Irony @ - دوست داشت که چگونه منن هرگز به شخصیت هایی که او می داند مشکوک به نظر می رسد، چگونه با او مخالف است و بیشترین پیشنهاد قضاوت را ارائه می دهد. بیمار دوست داشتنی، توصیف کامل و مستحکم تقویت شده (چشم های رؤیایی مسیحیان و بلعیدن مشکل و داستان در مورد رعد و برق جانی؛ سبیل های Thomass ریزش کرده و پیچ خورده اند تا فراتر از هر دو گونه شان گسترش یابد). دوست داشت شخصیت های کوچک، به خصوص تکرار زودهنگام Gosch، که نام من من جرات نمی خواهم به طلسم، با زیبایی Gerdas، با مواجه شدن با موهای خود را به جلو بر روی سینه خود. دوست داشتند که چگونه Gerda مانند یکی از آن زنان مجسمه اسرار آمیز است که از سایه هایی از ویرانه های روستای گوتیک سرازیر می شوند. فقط کلارا به نظر می رسید در زیر مشخص شد و فقط یک بار یا دو بار احساس کردم کمی در مورد یک نقطه قطعه اشتباه است. زندگی بسیار زیادی در اینجا وجود دارد، همه آن زندگی می کنند و @ واقعی @ بدون ردی از پس از مدرن و یا پس از واقعیت @ واقعیت گرسنگی @ تکنیک - آن را در مورد به عنوان رویکرد مستقل متعارف قبل از جویس ثابت شخص ثالث به عنوان می تواند بله، یک رمان معتبر رمان، فالکنر شانه های غول ...
مشاهده لینک اصلی
چگونه می توان Katia Pringsheim ازدواج با توماس مان، اگر او تا به حال به عنوان خوانده شده اولین رمان خود، Buddenbrooks از قبل؟ داستان طولانی خانواده های چندگانه در چهار نسل کاهش می یابد که شامل تنش های روحی، ورشکستگی، دیوانگی و ازدواج های خوشحال است. اولین رمان تاماس منس در میان طبقه ی تجاری Lébeck Patrician که در شهر کوچک دولتی قرار دارد، قرار گرفته است. مون به شدت بر روی زمینه خانوادگی متمرکز شده است که او را همراه با دنیای کسب و کار کنار گذاشته است تا خود را به عنوان نویسنده در مونیخ تبدیل کند. چنین فرار برای خانواده فتنه انگیزش در Buddenbrooks وجود ندارد. برای آنها، غرور در میراث آنها تعهد می شود. یک معیار که فقط برای اندازه گیری کمبودهای خود استفاده می کند، با این وجود، تجزیه و تحلیل منس از خانواده ها، بسیار ساده نیست. احتمالی عامل اصلی است. آنها از ورشکستگی های غیرمنتظره ای کاسته می شوند، فرصت های شان را از دست می دهند، جریانات اقتصادی تغییر می کنند و در مورد آنها تغییر می کنند، آنها اصلا انطباق ندارند و به آرامی پشت سر گذاشته می شوند. «ایستادن در صخره ها» به عنوان دیگران، از جمله دانشجوی پزشکی Morten ، بخار جلوتر. برای توماس مان، به عنوان نویسنده، ساختن میراث او یک عمل خلاق است که به او اجازه می دهد خود را به رمان نویس تبدیل کند. قبل از Buddenbrooks توماس فقط داستان کوتاهی را منتشر کرد و روایت تولیدش مستمر نیست. خواندن آن مانند تحسین مجموعه ای از چاپ هگارت مانند رگه پیشرفت یا ازدواج la mode است. برخی از فصل ها می توانند جدا شوند و به عنوان یک داستان به تنهایی خوانده شوند. سالها بین چند فصل وجود دارد. دیدگاه شخصیت تغییر میکند در یک نقطه یک فصل فقط شامل یک نامه فرستاده شده از یک عضو خانواده به دیگری است. من این رمان را به عنوان یک فدراسیون داستان کوتاه ایجاد کرد، توسط شخصیت های مشترک، تنظیمات، تصاویر و مفهوم کاهش ناخواسته متصل شد. کاهش Buddenbrooks پیچیده است. برای یک خانواده نتواند تغذیه کند. همانند Klothilde ضعیف آنها غذا خوردن و خوردن دارند، اما براق نیستند. مسیحی پیش از موعد مقرر است. تام فرسوده شد تونی تحصیل کرده به عنوان ناامن، او را به نقطه ضعف فکری زندگی او چسبیده است - مکالمات او با دانش آموز مورتن در سن شانزده - ده ها سال بعد توصیه به برادر خود را به خواندن روزنامه که مدتها پیش متوقف شد چاپ شده. کل Fontanes Effi Briest به داستان یک زن تحصیل کرده به عنوان یک کودک و ازدواج وابسته است، اما داستان Tonys از یک زن در جستجوی نقش یک جایگزین است با پیچ و تاب وحشیانه خود تنها یک رشته است از Buddenbrooks من ترجیح می دهم Fontane، اما من باید به محدوده جاه طلبی Manns اعتبار. دنیای آنها در اطراف آنها تغییر می کند، آنها با Zeitgeist رو به رو می شوند. سیاست بزرگ سال 1848 و جنگ وحدت در پس زمینه است. جهان آنها یک حوضچه کوچک است. هنگامی که آنها در معرض خارج از آنها هستند، در رحمت ماهی بزرگتر قرار دارند. هر شخصیت در نسل های بعد موفق می شود هر دو نوع و درست به زمان خود را در حالی که همچنین یک فرد است. این کتاب است که به ایجاد سندرم Buddenbrook استفاده می شود برای توصیف عمل خانواده های تجاری را به عقب در نسل های دوم و سوم از کسب و کار و زمان و پول خود را به فعالیت های اوقات فراغت و پیش بینی (شاید حتی الهام بخش) حداکثر Webers اخلاق پروتستان و روح سرمایه داری در رفتار خود را با نقش مذهب در زندگی درونی Buddenbrooks. مدرسه روزمره مکتب ستمگرانه که هانو را از سرنوشت خویش بیرون می آورد دوباره در رمان هایش برادرش هاینریش منس، «فرشته آبی» و «مرد ناهار» به نمایش درمی آید. نگرانی های فلسفه و موسیقی که مان در کتاب «کوه سحر و جادو» بیشتر توسعه داده بود، در جهان با پالایش داخلی در نظر گرفته شده است. که افزایش غنی زندگی درونی زندگی آنها باعث می شود که آنها نتوانند با رقبای محلی خود، خانواده Hagenstrom به شدت ذاتی بدن، رقابت کنند. برای همه وضعیت خود در داخل شهر، آلمان جدید تحت تاثیر اشراف زاده ارضی است - چیزی است که با خشونت و تلخ تر در مرد از Straw بیان می شود. داستان غم انگیز و بدبینانه با طنز بیان می شود که می تواند شخصیت ها را در آغوش بگیرد طول، اما پس از آن که تمایل به شکست برای دستیابی به ارتباط با همسران و معاصران دیگر شاید تنها آنچه که نویسنده در نظر داشت. او فرار کرد و میراث خود را فراتر گذاشت - شخصیت های او نمی توانستند.
مشاهده لینک اصلی
@ که همه این فریب ها را گذرانده اند، من ممکن است از طریق فرسودگی طولانی مراقب .... @\n@ و شما مرده، به عنوان جوان و نمایشگاه، @ لرد بایرونتماس منس در 1901 حماسه از Buddenbrooks، یک خانواده محترم، ثروتمند از تجار دانه، در سال 1835 در هنگام مرگ پدرسالار آغاز می شود. سه نسل متوالی در کاهش مالیات و آرمان های خانوادگی خود به عنوان تغییر ارزش ها رنج می برند و سلسله مراتب قدیمی از سوی صنعتی سازی سریع آلمانی ها ناراحت هستند. دو نفر از خواهر و برادر، توماس و آنتونی، شادی شخصی خود را به رفاه تجارت خانواده تقلیل می دهند. آنتونی به طور خاص دو برابر شادی را برای ظاهر شدن از دست می دهد، هر بار که با چرخش درهم می آید. زمانی که مان، این رمان را عمدتا به صورت عینی نوشت، این داستان محکوم به فروپاشی جامعه ماتریالیستی است که از طریق این خانواده نشان داده شده است. در حالی که Buddenbrooks به طور طبیعی صادقانه و خوب بودند، با عشق به خانواده نفوذ، آنها نیز توسط وفاداری کور به کلاس خود آسیب دیده است. آنها هر رویداد قابل توجهی را در زندگی خود، مانند تولد، مرگ، ازدواج، و تصمیمات اجتماعی، در رابطه با تأثیرات آن در تجارت خانوادگی مشاهده کردند. امتناع آنها از انطباق با شرایط در حال تغییر، به کارگیری اعتقادات اخلاقی آنها، به جای در نظر گرفتن کسب و کار خود به عنوان یک مذهب، و پذیرش کسانی که از طبقه خود منجر به نابودی آنها شد. منن توجه غیرمعمول به جزئیات توصیفی دوره و همچنین علاقه او به لایت موتیف ها نظیر آنهایی را که از عشق او به اپراهای ریچارد واگنر حاصل شده است، نشان داد. به عنوان مثال، پوست آبی و دندان های زرد برای نشان دادن فروپاشی و افتادن در اعضای خانواده است.
مشاهده لینک اصلی
کاهش یک خانواده بزرگ همیشه باعث می شود که مردم آن را تماشا کنند مانند اینکه آنها یک قطار، یک حادثه در جاده یا یک فیلم فاجعه با شگفتی می باشند. همچنین عنصری از شادنفروئید درگیر در @ How the mighty افتادن! @ در این گروه از اولین رمان مانس Buddenbrooks: کاهش خانواده، از دیده بان نزدیک و شخصی، Buddenbrooks - شادی و \u0026 amp؛ غم و اندوه، پیروزی و \u0026 amp؛ شکست، افتخار \u0026 amp؛ بی رحمانه، تولد، ازدواج، طلاق و \u0026 amp؛ مرگ و میر، افزایش و \u0026 amp؛ به طور خلاصه، یک تصویر پر جنب و جوش از یک خانواده تجاری موفق در شمال آلمان، در پس زمینه اجتماعی و \u0026 amp؛ تغییرات سیاسی در دوران آشفته انقلابهای 1848، جنگ اتریش-پروس و \u0026 amp؛ در نهایت وحدت آلمان. اما سیاست همچنان محرمانه به داستان و Buddenbrooks هرگز واقعا تبدیل به نمادین از زمان / شیوه زندگی گذشته است چرا که دیگر familes های قدیمی است که در حال زنده ماندن / شکوفایی همراه با ظهور نوحه riche مانند Hagenstrà ¶msâ € \"سقوط آنها به نظر می رسد بیشتر از ویژگی های temperament \u0026 amp؛ شرایط تاسفبار نسبت به هر چیز دیگری. تغییر تاریخی گاهی اوقات به عنوان مطلوب در پیشرفت موسیقی از باخ به بتهوون تا واگنر دیده می شود. تنها به سمت انتهای آن، که منن به طور مرتب تغییر زمان را در توصیف مدرسه هانوس تلخ می کند: بلافاصله پس از ورود مدیران جدید، نوسازی و نوسازی موسسات قدیمی، طبق آخرین معیارهای بهداشتی و زیبایی شناختی آغاز شد و بسیار موفقیت آمیز بوده است. با این حال، این سوال باقیمانده باقی ماند، این که آیا مدرسه در روزهای قدیم، نهاد سرسختانه و سخاوتمندانه نبود، زمانی که کمی کمتر مدرن، راحتی و کمی بیشتر مهربانی، احساس، آرامش، خیرخواهی و تشویق خوب بود نفوذ در اتاق های خود. (708) معمولا در روایتی از این نوع، گناه خانوادگی در گذشته اتفاق افتاده است، پیامدهای آن بعدا بر روی فرزندان خوانده می شود - این همان چیزی است که در روایت های محبوب مانند کونان دویل، اسطوره ای از باسکرویل به شعر پاییز از خانه آشر و در Hawthornes خانه هفت گیبلز، اما چنین چیزی در اینجا وجود ندارد. منن در سنت واقع گرایانه قرن نوزدهم Theodor Fontane \u0026 amp؛ آنتون چخوف. همچنین بدبینی شناخته شده شوپنهاور وجود دارد. در حال حاضر مان، نویسندۀ فکری \u0026 amp؛ که خوب کار می کند زمانی که او نشان می دهد درک دقیق خود را از روانشناسی و آمپر؛ نمایش ظریف خود را از عجیب و غریب اما نه زمانی که آن را به موضوع موضوع \"کاهش یک خانواده\" یک موضوع بسیار عاطفی است، اما، با این حال با توجه به درمان تقریبا سرد و عجیب و غریب \"بنابراین من به پایان رسید تا ثبت نام آن را به عنوان واقعیت اما نه به عنوان احساسات- \u0026 amp؛ در اینجا تفاوت وجود دارد و \u0026 amp؛ پنجم گمشده â ... ... بزرگترین غرور من مخالف درمان موضوع مورد نظر خود را از زندگی تجاری در برابر یک هنری است. \"در حال حاضر تنها دو شخصیت هنری bonafide اینجا وجود دارد\" توماس Bs همسر Gerda \u0026 amp؛ پسر آنها هانو (و دو تن از اعضای آن - یک معلم کلیسا - تقدیر و پیانو - و یک مرد نظامی، یک موسیقیدان همکار که با گردا ارتباط برقرار می کند). Buddenbrook جوان، مسیحی تراژدی Hypochondriacs داشتن خلق و خوی هنری، اما نه توانایی است. او تنها می تواند یک کمیک کمدی درجه دو و \u0026 amp؛ یک بیگانه در یک راه، خواهر و برادر او Thomas \u0026 amp؛ تونی بس زندگی می کند به عنوان عملکرد نشان داده شده است - \"سابق آن را از @ غرور، @ این دوم از حس @ عزت مادر\" @ در sagas خانواده، انتظار می رود از هر عضو است که به صورت فردی خود آنها همه به نام خانوادگی و \u0026 amp؛ ادامه میراث خود را، اما در اینجا کل بار بر توماس Buddenbrooks قادر \u0026 amp؛ شانه های زیبا، بر خلاف برادران منفعل / انحصاری / ضعیف خود، توماس تنها کسی است که فعالیت گرا است، نکته جالب مردان آلمانی دقیق، سازمان یافته، سنت محدود، سرد و آمپر؛ hardâ € \"اما یک بلع یک تابستان و آمپر؛ او رنج می برد و عمر بحران \u0026 amp؛ فرسودگی: زندگی داخلی او فقیر بود، از بین رفت و چنان شدید بود که آن را مانند بار تقریبا ثابت از گناه مبهم بود. و با تمام اینها، حسن نافرمانی از وظیفه شخصی و عزم جدی برای نشان دادن خود در بهترین حالت، برای پنهان کردن معایب او با هر وسیله ممکن و حفظ ظواهر بود. این همه به ایجاد وجودش کمک کرده بود: مصنوعی، خودآگاه و مجبور - تا زمانی که هر کلمه، هر حرکت، کوچکترین اعمال در حضور دیگران، بخشی از مالیات و تحریک در یک بازی تبدیل شود. اما این راه Hannos زندگی قوس ارائه شده است که غیر قابل تحمل - متولد شده از یک اتحاد بدون عارضه، آخرین از Buddenbrooks، یک کودک متولد شده است، او با آرزوی مرگ تعبیه شده است. در حال حاضر من بیمار \u0026 amp؛ خسته از تصویر ثابت در داستان، از مردم خلاق نوازندگان، نویسندگان، هنرمندان - به عنوان آرزوهای شسته، لکه دار، بچه ها گریه می کنند! زندگی هنری، بدون تضمین موفقیت، هیچ درآمد ثابت، فرصت های نوسان، خواسته ها اعصاب فولاد تضمین شده است، انواع خلاقانه بسیار حساس هستند، نیاز به مهربانی دارند ...
مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب بودنبروک ها (زوال یک خاندان)
در عظیم دامنه، غنی از جزئیات و & amp؛ Buddenbrooks پر از بشریت است که از دیگر لانه های خانواده مودم پیشی می گیرد؛ در واقع مدل آن برای بسیاری از آنها ثابت شده است. بعضی از منتقدان به عنوان بزرگترین رمانهای منس، قضاوت شده اند و در رتبه بالاتر قرار گرفته اند. توماس منن جایزه نوبل ادبیات را در سال 1929 اهدا کرد.
خرید کتاب بودنبروک ها (زوال یک خاندان)
جستجوی کتاب بودنبروک ها (زوال یک خاندان) در گودریدز
مشاهده لینک اصلی
توماس مان بیست و دو ساله نوشتن این کتاب را شروع می کند و توماس مان بیست و شش ساله آن را تمام. و خب این حجم و عمق اطلاعات پزشکی و موسیقیایی، روانشناسی و فلسفی و هولناک تر از همه نویسندگی را از کجا آورده فقط خدا می داند و نه گمانم حتی او هم نمی داند... بیشتر از هفتصد و پنجاه صفحه ، بدون حتی یک کلمه ی اضافی و بیجا، با مهارت و خونسردی یک جراح. نه، دیگر حرفی ندارم
(و در ضمن دروغ چرا، دارم از حسادت میمیرم)
مشاهده لینک اصلی
وضعیت من آماده خواندن: فاز دوم: فاز سوم (تبدیل به ذهن من به توماس Buddenbrook، به ویژه):
مشاهده لینک اصلی
Bra-effin-oh، Young Man - من کاملا مطمئن هستم که این رکورد جهانی را برای دستاوردهای پیش پا افتاده از آثار هنری ادبی بلند می کند. منتشر شده در سال 1899 هنگامی که شخص 25 ساله بود. Mustve چند سال برای نوشتن گرفته است. چند سالی است که چنین چیزی را در این زمینه منتشر می کنید. اما من واقعا نمی خواند متن Manns - من به من می آید از حس حسین جان وودز و سبک فوق العاده ثابت، الاستیک، توجه پروسس. این دوتا خوب است. از چهار رمان @ major @ Mann (به علاوه رمانتی معروف در مورد جوجه مرغ که موهای خود را رنگ می کند و من 10 سال پیش آن را به زبان دیگری از وودز و مایکل هنری هیم ترجمه کردم - ما واقعا باید همه را به وودز بنویسیم و از او بپرسیم به نقل ازstories of three decades @)، ID این را پیشتر از سومین و چهارمین متقاضیان دکتر Faustus و The Magic Coulter قرار داده است، اما پشت موفقیت دستاورد یونسف و برادرانش، اهمیت / تاثیر آن اکنون در ذهنم عمیق تر شده است که یک سال یا بیشتر از زمان خواندن آن گذشت. من همپوشانی موضوعی را در میان این رمان ها دوست دارم در @ Buddenbrooks @ وجود دارد نوع از خانواده نسل transgenerational او به سی سال بعد باز می شود در @ Joseph و Bros او @ متخصص در درگیری های خواهر و برادر؛ هانو و وسواسهای موسیقی ماهز او را افشا می کنندDoctor Faustus @ در گذشته - صفحات فوق العاده توصیفی نسبت به پایان دادن به پایان دادن به نوازندگی یوحنای جوان در پیانو، متوقف کردن پروس است، نشان می دهد که آشفتگی های مخوف جوانان، از جمله در مورد Hannos پیشنهاد تمایل به همراه دوست سرد او کای (من معتقدم رمان های منس صدها نفر از پایاننامه ها را برای کاوش در پرتره های خود را از جنسیت محروم راه اندازی کرده اند)؛ بیماری را به عنوان در @ کوه سحر و جادو، @ به ویژه موارد مسیحی. اما به طور کلی من شگفت زده شدم که چطور این همه چیز جذاب است، چگونه به سرعت وارد دنیای داستان شدم و با این نسل میانه-اواخر دهه 1880 زندگی کردم. من فکر می کنم چیزی بیشتر و بیشتر نسبت به آماتور (مثلا پرومتن) انتظار داشتم و لذت بردم که از طریق این حرکت لذت ببرم و او را از بالاترین سطح از دست رفته در نوشتن بنویسم - نه آنsoap opera @ بعضی ها در اینجا گفته اند، اما تونیس با دکتر جوان سرپرستی در ساحل به عنوان یک نوجوان بوسه می زند و بعد از آن به Bendix Grunlich مشتاقانه با ناراحتی هایی که در پودر مشابه طلای آنها در بادام در اطراف Xmas استفاده می شود واقعا من را به آن زد - - درگیری بین عشق و وظیفه خانوادگی، نوعی از محدودیت هایی که در غرب برای خیر جامعه جان سالم به در میبرد، اما زیان ادبیات ما. تصور مکرر از امواج @ سعادت @ سقوط در ساحل دوست داشتنی @ succession @ ineluctable نشان می دهد از گذشت زمان، نسل های که از گذشته ظهور و به جای دوست Thomass عصر بینش عرفانی پس از خواندن برخی از فلسفه (تأکیدات غربی او به من از شوپنهاور یادآور شد) و عزم کاملا واقع گرایانه خود برای تغییر زندگی او و پس از آن چند روز پس از بازگشت به شیوه های کاملا محدود و اجتماعی خود، تعارض میان توماس و وظیفه محافظه کارانه محتاطانه برای خانواده ها دوست داشتنی است که به طور ثابت در گذشته و مسیحیان در سراسر جهان آزاد شده است که داستان خوب است و در مورد کنوانسیون با هر دو پا کاشته شده در آینده مراقبت نمی کند. تعارض بین راه های قدیمی و جدید در حال ظهور (به وضوح توسط معلمان ارشد بی شرم و اغراق آمیز برای واگنر، به دنبال درک و قدردانی او) دوست داشت. در همان پارک، اما بازی کاملا مشابه بازی های اجتماعی-تاریخی به عنوان ژوزف Roths مارس Radetzky - بر خلاف دیگر رمان مان که از چشم (اغلب شاید نیمه بیش از حد به طور صریح در Magic Mt. و دکتر F.) برای سیاسی موقعیت های زمان خود، این به نظر می رسد به طور کامل بیشتر بر روی شخصیت های خود و جهان خود متمرکز شده است. دوست داشتم که چگونه مون Tonys را با هر نوع سخنرانی مهربانانه اداره کرد. @ Gentle Irony @ - دوست داشت که چگونه منن هرگز به شخصیت هایی که او می داند مشکوک به نظر می رسد، چگونه با او مخالف است و بیشترین پیشنهاد قضاوت را ارائه می دهد. بیمار دوست داشتنی، توصیف کامل و مستحکم تقویت شده (چشم های رؤیایی مسیحیان و بلعیدن مشکل و داستان در مورد رعد و برق جانی؛ سبیل های Thomass ریزش کرده و پیچ خورده اند تا فراتر از هر دو گونه شان گسترش یابد). دوست داشت شخصیت های کوچک، به خصوص تکرار زودهنگام Gosch، که نام من من جرات نمی خواهم به طلسم، با زیبایی Gerdas، با مواجه شدن با موهای خود را به جلو بر روی سینه خود. دوست داشتند که چگونه Gerda مانند یکی از آن زنان مجسمه اسرار آمیز است که از سایه هایی از ویرانه های روستای گوتیک سرازیر می شوند. فقط کلارا به نظر می رسید در زیر مشخص شد و فقط یک بار یا دو بار احساس کردم کمی در مورد یک نقطه قطعه اشتباه است. زندگی بسیار زیادی در اینجا وجود دارد، همه آن زندگی می کنند و @ واقعی @ بدون ردی از پس از مدرن و یا پس از واقعیت @ واقعیت گرسنگی @ تکنیک - آن را در مورد به عنوان رویکرد مستقل متعارف قبل از جویس ثابت شخص ثالث به عنوان می تواند بله، یک رمان معتبر رمان، فالکنر شانه های غول ...
مشاهده لینک اصلی
چگونه می توان Katia Pringsheim ازدواج با توماس مان، اگر او تا به حال به عنوان خوانده شده اولین رمان خود، Buddenbrooks از قبل؟ داستان طولانی خانواده های چندگانه در چهار نسل کاهش می یابد که شامل تنش های روحی، ورشکستگی، دیوانگی و ازدواج های خوشحال است. اولین رمان تاماس منس در میان طبقه ی تجاری Lébeck Patrician که در شهر کوچک دولتی قرار دارد، قرار گرفته است. مون به شدت بر روی زمینه خانوادگی متمرکز شده است که او را همراه با دنیای کسب و کار کنار گذاشته است تا خود را به عنوان نویسنده در مونیخ تبدیل کند. چنین فرار برای خانواده فتنه انگیزش در Buddenbrooks وجود ندارد. برای آنها، غرور در میراث آنها تعهد می شود. یک معیار که فقط برای اندازه گیری کمبودهای خود استفاده می کند، با این وجود، تجزیه و تحلیل منس از خانواده ها، بسیار ساده نیست. احتمالی عامل اصلی است. آنها از ورشکستگی های غیرمنتظره ای کاسته می شوند، فرصت های شان را از دست می دهند، جریانات اقتصادی تغییر می کنند و در مورد آنها تغییر می کنند، آنها اصلا انطباق ندارند و به آرامی پشت سر گذاشته می شوند. «ایستادن در صخره ها» به عنوان دیگران، از جمله دانشجوی پزشکی Morten ، بخار جلوتر. برای توماس مان، به عنوان نویسنده، ساختن میراث او یک عمل خلاق است که به او اجازه می دهد خود را به رمان نویس تبدیل کند. قبل از Buddenbrooks توماس فقط داستان کوتاهی را منتشر کرد و روایت تولیدش مستمر نیست. خواندن آن مانند تحسین مجموعه ای از چاپ هگارت مانند رگه پیشرفت یا ازدواج la mode است. برخی از فصل ها می توانند جدا شوند و به عنوان یک داستان به تنهایی خوانده شوند. سالها بین چند فصل وجود دارد. دیدگاه شخصیت تغییر میکند در یک نقطه یک فصل فقط شامل یک نامه فرستاده شده از یک عضو خانواده به دیگری است. من این رمان را به عنوان یک فدراسیون داستان کوتاه ایجاد کرد، توسط شخصیت های مشترک، تنظیمات، تصاویر و مفهوم کاهش ناخواسته متصل شد. کاهش Buddenbrooks پیچیده است. برای یک خانواده نتواند تغذیه کند. همانند Klothilde ضعیف آنها غذا خوردن و خوردن دارند، اما براق نیستند. مسیحی پیش از موعد مقرر است. تام فرسوده شد تونی تحصیل کرده به عنوان ناامن، او را به نقطه ضعف فکری زندگی او چسبیده است - مکالمات او با دانش آموز مورتن در سن شانزده - ده ها سال بعد توصیه به برادر خود را به خواندن روزنامه که مدتها پیش متوقف شد چاپ شده. کل Fontanes Effi Briest به داستان یک زن تحصیل کرده به عنوان یک کودک و ازدواج وابسته است، اما داستان Tonys از یک زن در جستجوی نقش یک جایگزین است با پیچ و تاب وحشیانه خود تنها یک رشته است از Buddenbrooks من ترجیح می دهم Fontane، اما من باید به محدوده جاه طلبی Manns اعتبار. دنیای آنها در اطراف آنها تغییر می کند، آنها با Zeitgeist رو به رو می شوند. سیاست بزرگ سال 1848 و جنگ وحدت در پس زمینه است. جهان آنها یک حوضچه کوچک است. هنگامی که آنها در معرض خارج از آنها هستند، در رحمت ماهی بزرگتر قرار دارند. هر شخصیت در نسل های بعد موفق می شود هر دو نوع و درست به زمان خود را در حالی که همچنین یک فرد است. این کتاب است که به ایجاد سندرم Buddenbrook استفاده می شود برای توصیف عمل خانواده های تجاری را به عقب در نسل های دوم و سوم از کسب و کار و زمان و پول خود را به فعالیت های اوقات فراغت و پیش بینی (شاید حتی الهام بخش) حداکثر Webers اخلاق پروتستان و روح سرمایه داری در رفتار خود را با نقش مذهب در زندگی درونی Buddenbrooks. مدرسه روزمره مکتب ستمگرانه که هانو را از سرنوشت خویش بیرون می آورد دوباره در رمان هایش برادرش هاینریش منس، «فرشته آبی» و «مرد ناهار» به نمایش درمی آید. نگرانی های فلسفه و موسیقی که مان در کتاب «کوه سحر و جادو» بیشتر توسعه داده بود، در جهان با پالایش داخلی در نظر گرفته شده است. که افزایش غنی زندگی درونی زندگی آنها باعث می شود که آنها نتوانند با رقبای محلی خود، خانواده Hagenstrom به شدت ذاتی بدن، رقابت کنند. برای همه وضعیت خود در داخل شهر، آلمان جدید تحت تاثیر اشراف زاده ارضی است - چیزی است که با خشونت و تلخ تر در مرد از Straw بیان می شود. داستان غم انگیز و بدبینانه با طنز بیان می شود که می تواند شخصیت ها را در آغوش بگیرد طول، اما پس از آن که تمایل به شکست برای دستیابی به ارتباط با همسران و معاصران دیگر شاید تنها آنچه که نویسنده در نظر داشت. او فرار کرد و میراث خود را فراتر گذاشت - شخصیت های او نمی توانستند.
مشاهده لینک اصلی
@ که همه این فریب ها را گذرانده اند، من ممکن است از طریق فرسودگی طولانی مراقب .... @\n@ و شما مرده، به عنوان جوان و نمایشگاه، @ لرد بایرونتماس منس در 1901 حماسه از Buddenbrooks، یک خانواده محترم، ثروتمند از تجار دانه، در سال 1835 در هنگام مرگ پدرسالار آغاز می شود. سه نسل متوالی در کاهش مالیات و آرمان های خانوادگی خود به عنوان تغییر ارزش ها رنج می برند و سلسله مراتب قدیمی از سوی صنعتی سازی سریع آلمانی ها ناراحت هستند. دو نفر از خواهر و برادر، توماس و آنتونی، شادی شخصی خود را به رفاه تجارت خانواده تقلیل می دهند. آنتونی به طور خاص دو برابر شادی را برای ظاهر شدن از دست می دهد، هر بار که با چرخش درهم می آید. زمانی که مان، این رمان را عمدتا به صورت عینی نوشت، این داستان محکوم به فروپاشی جامعه ماتریالیستی است که از طریق این خانواده نشان داده شده است. در حالی که Buddenbrooks به طور طبیعی صادقانه و خوب بودند، با عشق به خانواده نفوذ، آنها نیز توسط وفاداری کور به کلاس خود آسیب دیده است. آنها هر رویداد قابل توجهی را در زندگی خود، مانند تولد، مرگ، ازدواج، و تصمیمات اجتماعی، در رابطه با تأثیرات آن در تجارت خانوادگی مشاهده کردند. امتناع آنها از انطباق با شرایط در حال تغییر، به کارگیری اعتقادات اخلاقی آنها، به جای در نظر گرفتن کسب و کار خود به عنوان یک مذهب، و پذیرش کسانی که از طبقه خود منجر به نابودی آنها شد. منن توجه غیرمعمول به جزئیات توصیفی دوره و همچنین علاقه او به لایت موتیف ها نظیر آنهایی را که از عشق او به اپراهای ریچارد واگنر حاصل شده است، نشان داد. به عنوان مثال، پوست آبی و دندان های زرد برای نشان دادن فروپاشی و افتادن در اعضای خانواده است.
مشاهده لینک اصلی
کاهش یک خانواده بزرگ همیشه باعث می شود که مردم آن را تماشا کنند مانند اینکه آنها یک قطار، یک حادثه در جاده یا یک فیلم فاجعه با شگفتی می باشند. همچنین عنصری از شادنفروئید درگیر در @ How the mighty افتادن! @ در این گروه از اولین رمان مانس Buddenbrooks: کاهش خانواده، از دیده بان نزدیک و شخصی، Buddenbrooks - شادی و \u0026 amp؛ غم و اندوه، پیروزی و \u0026 amp؛ شکست، افتخار \u0026 amp؛ بی رحمانه، تولد، ازدواج، طلاق و \u0026 amp؛ مرگ و میر، افزایش و \u0026 amp؛ به طور خلاصه، یک تصویر پر جنب و جوش از یک خانواده تجاری موفق در شمال آلمان، در پس زمینه اجتماعی و \u0026 amp؛ تغییرات سیاسی در دوران آشفته انقلابهای 1848، جنگ اتریش-پروس و \u0026 amp؛ در نهایت وحدت آلمان. اما سیاست همچنان محرمانه به داستان و Buddenbrooks هرگز واقعا تبدیل به نمادین از زمان / شیوه زندگی گذشته است چرا که دیگر familes های قدیمی است که در حال زنده ماندن / شکوفایی همراه با ظهور نوحه riche مانند Hagenstrà ¶msâ € \"سقوط آنها به نظر می رسد بیشتر از ویژگی های temperament \u0026 amp؛ شرایط تاسفبار نسبت به هر چیز دیگری. تغییر تاریخی گاهی اوقات به عنوان مطلوب در پیشرفت موسیقی از باخ به بتهوون تا واگنر دیده می شود. تنها به سمت انتهای آن، که منن به طور مرتب تغییر زمان را در توصیف مدرسه هانوس تلخ می کند: بلافاصله پس از ورود مدیران جدید، نوسازی و نوسازی موسسات قدیمی، طبق آخرین معیارهای بهداشتی و زیبایی شناختی آغاز شد و بسیار موفقیت آمیز بوده است. با این حال، این سوال باقیمانده باقی ماند، این که آیا مدرسه در روزهای قدیم، نهاد سرسختانه و سخاوتمندانه نبود، زمانی که کمی کمتر مدرن، راحتی و کمی بیشتر مهربانی، احساس، آرامش، خیرخواهی و تشویق خوب بود نفوذ در اتاق های خود. (708) معمولا در روایتی از این نوع، گناه خانوادگی در گذشته اتفاق افتاده است، پیامدهای آن بعدا بر روی فرزندان خوانده می شود - این همان چیزی است که در روایت های محبوب مانند کونان دویل، اسطوره ای از باسکرویل به شعر پاییز از خانه آشر و در Hawthornes خانه هفت گیبلز، اما چنین چیزی در اینجا وجود ندارد. منن در سنت واقع گرایانه قرن نوزدهم Theodor Fontane \u0026 amp؛ آنتون چخوف. همچنین بدبینی شناخته شده شوپنهاور وجود دارد. در حال حاضر مان، نویسندۀ فکری \u0026 amp؛ که خوب کار می کند زمانی که او نشان می دهد درک دقیق خود را از روانشناسی و آمپر؛ نمایش ظریف خود را از عجیب و غریب اما نه زمانی که آن را به موضوع موضوع \"کاهش یک خانواده\" یک موضوع بسیار عاطفی است، اما، با این حال با توجه به درمان تقریبا سرد و عجیب و غریب \"بنابراین من به پایان رسید تا ثبت نام آن را به عنوان واقعیت اما نه به عنوان احساسات- \u0026 amp؛ در اینجا تفاوت وجود دارد و \u0026 amp؛ پنجم گمشده â ... ... بزرگترین غرور من مخالف درمان موضوع مورد نظر خود را از زندگی تجاری در برابر یک هنری است. \"در حال حاضر تنها دو شخصیت هنری bonafide اینجا وجود دارد\" توماس Bs همسر Gerda \u0026 amp؛ پسر آنها هانو (و دو تن از اعضای آن - یک معلم کلیسا - تقدیر و پیانو - و یک مرد نظامی، یک موسیقیدان همکار که با گردا ارتباط برقرار می کند). Buddenbrook جوان، مسیحی تراژدی Hypochondriacs داشتن خلق و خوی هنری، اما نه توانایی است. او تنها می تواند یک کمیک کمدی درجه دو و \u0026 amp؛ یک بیگانه در یک راه، خواهر و برادر او Thomas \u0026 amp؛ تونی بس زندگی می کند به عنوان عملکرد نشان داده شده است - \"سابق آن را از @ غرور، @ این دوم از حس @ عزت مادر\" @ در sagas خانواده، انتظار می رود از هر عضو است که به صورت فردی خود آنها همه به نام خانوادگی و \u0026 amp؛ ادامه میراث خود را، اما در اینجا کل بار بر توماس Buddenbrooks قادر \u0026 amp؛ شانه های زیبا، بر خلاف برادران منفعل / انحصاری / ضعیف خود، توماس تنها کسی است که فعالیت گرا است، نکته جالب مردان آلمانی دقیق، سازمان یافته، سنت محدود، سرد و آمپر؛ hardâ € \"اما یک بلع یک تابستان و آمپر؛ او رنج می برد و عمر بحران \u0026 amp؛ فرسودگی: زندگی داخلی او فقیر بود، از بین رفت و چنان شدید بود که آن را مانند بار تقریبا ثابت از گناه مبهم بود. و با تمام اینها، حسن نافرمانی از وظیفه شخصی و عزم جدی برای نشان دادن خود در بهترین حالت، برای پنهان کردن معایب او با هر وسیله ممکن و حفظ ظواهر بود. این همه به ایجاد وجودش کمک کرده بود: مصنوعی، خودآگاه و مجبور - تا زمانی که هر کلمه، هر حرکت، کوچکترین اعمال در حضور دیگران، بخشی از مالیات و تحریک در یک بازی تبدیل شود. اما این راه Hannos زندگی قوس ارائه شده است که غیر قابل تحمل - متولد شده از یک اتحاد بدون عارضه، آخرین از Buddenbrooks، یک کودک متولد شده است، او با آرزوی مرگ تعبیه شده است. در حال حاضر من بیمار \u0026 amp؛ خسته از تصویر ثابت در داستان، از مردم خلاق نوازندگان، نویسندگان، هنرمندان - به عنوان آرزوهای شسته، لکه دار، بچه ها گریه می کنند! زندگی هنری، بدون تضمین موفقیت، هیچ درآمد ثابت، فرصت های نوسان، خواسته ها اعصاب فولاد تضمین شده است، انواع خلاقانه بسیار حساس هستند، نیاز به مهربانی دارند ...
مشاهده لینک اصلی