کتاب اتللو

اثر ویلیام شکسپیر از انتشارات دات - مترجم: محمود اعتمادزاده (م.ا.به آذین)-برترین کتاب های تاریخ انجمن کتاب نروژ

In Othello, Shakespeare creates a powerful drama of a marriage that begins with fascination (between the exotic Moor Othello and the Venetian lady Desdemona), with elopement, and with intense mutual devotion and that ends precipitately with jealous rage and violent deaths. He sets this story in the romantic world of the Mediterranean, moving the action from Venice to the island of Cyprus and giving it an even more exotic coloring with stories of Othellos African past. Shakespeare builds so many differences into his hero and heroine—differences of race, of age, of cultural background—that one should not, perhaps, be surprised that the marriage ends disastrously. But most people who see or read the play feel that the love that the play presents between Othello and Desdemona is so strong that it would have overcome all these differences were it not for the words and actions of Othellos standard-bearer, Iago, who hates Othello and sets out to destroy him by destroying his love for Desdemona. As Othello succumbs to Iagos insinuations that Desdemona is unfaithful, fascination—which dominates the early acts of the play—turns to horror, especially for the audience. We are confronted by spectacles of a generous and trusting Othello in the grip of Iagos schemes; of an innocent Desdemona, who has given herself up entirely to her love for Othello only to be subjected to his horrifying verbal and physical assaults, the outcome of Othellos mistaken convictions about her faithlessness.


خرید کتاب اتللو
جستجوی کتاب اتللو در گودریدز

معرفی کتاب اتللو از نگاه کاربران
نمایش نامه زیبایی بود و اگرچه به نظرم هنوز هیچ اثری از شکسپیر به پای هملت نمیرسد اما بی شک اتللو به لحاظ محتوا و مضمون اخلاقی اش شاهکاری بینظیر است. روایتی ست فوق العاده از ویرانگری حسد و نتایج گوش سپردن کورکورانه به حرفهای بدخواهان. نکته و هشدار این روایت تلخ در واقع این است که اتللو کسی که زیاده از حد عاشق بود هرکدام ما میتواند باشد اما نکته اینجاست که هرکسی بیشتر از توان بالقوه برای اتللو بودن، میتواند یاگو باشد.

مشاهده لینک اصلی
* بازخوانی برای کلاس ژانویه 2016 * این اولین بازی شکسپیر است که من خودم آن را خوانده ام و آن را مطالعه کرده ام و در کلاس درس به من نگاه کاملا جدیدی می دهد که باعث می شود من آن را حتی بیشتر دوست داشته باشم!

مشاهده لینک اصلی
من اکنون Shakespeares Sonnets را خوانده ام و 9 مورد از 38 نمایشنامه، بیشتر آنهایی که شناخته شده تر هستند، به آرامی راه خود را از طریق کانن خود کار می کنند. Othello، در مقایسه با برخی از دیگر، آسان خواند. تم هایی که از طریق این بازی در حال اجرا هستند، آنهایی هستند که با حسادت اولیه هستند. اما تعصب نژادی و نژادپرستی این است که این بازی را جدا از دیگران قرار می دهد و احتمالا برای بسیاری از خوانندگان روزمره آن را تعریف می کند.

مشاهده لینک اصلی
چیز من: چطوری باید روت کنم؟ اتللو؟ به نظر می رسد که کسی نمی داند چگونه با کسی ارتباط برقرار کند؟ او با عصبانیت در مورد همسرش (کمتر از یک هفته، به اعتقاد من) حسادت می کند و مورد تشویق قرار می گیرد که او تشنج داشته باشد. پس از آن برای درمان همسرش، کاملا مخوف است؟ دسموندا؟ او در اولین سخنرانی او ازدواج خود را با اتللو دفاع می کند و دیگر کاری ندارد. به نظر می رسید دائما مصمم است که همه را بپذیرد. جوئل با یاهو، دفاع از کاسیو، بارها و بارها عشق او را به اتللو اعلام می کند - او هرگز هیچ انگیزه ای در خارج از خوشبختی هر کس با او ندارد. کاسیو؟ چه کسی شخصیتی را در خارج از واکنش به شیوه ای دقیق نمی بیند؟ ایگو پیش بینی می کند که او می خواهد؟ رودریگو؟ قرن چهاردهم @ nice-guy @ که در مورد اینکه @ play-zoned @ تمام بازی را شکایت می کند و به نظر نمی رسد قادر به تفکر برای خودش باشد، نمی توانم حتی برای ریشخورد ریشه یابی کنم. یاهو همه چیز را می پذیرد اما می پذیرد که او هیچ انگیزه ای ندارد و او مقدار زیادی از وقت را صرف تماشا می کند تا نشان دهد دلایلی که از زنان می ترسد. من حدس می زنم که هنوز کمدی های شکسپیر را به تراژدی های او ترجیح می دهم. در حالی که این به وضوح وضعیت خوبی بود و یک تراژدی واقعی بود - من فقط به هیچوجه نگرش نداشتم؛ همچنین مغز کودکانه من هر بار که نام Iagos را خوانده بودم، این کار را انجام دادم:

مشاهده لینک اصلی
چگونه می توان یک بازی را با شکسپیر بررسی کرد؟ صادقانه بگویم کلمات من در واژگان من به اندازه کافی برای عدالت در کار من است و خودم را به طور مکرر از بین می برم با عمق احساسات که تجربه می کنم در حالی که او خواندن و غرق شدن در پیوستن به نسل ها که تحقق طولانی مدت آنها اجازه نداده نام خود را تاریخچه.در حالی که من هنوز فقط یک انتخاب کوچک از کار خود را بخوانم، متوجه شدم که شکسپیر به دلیل تمایلات نوشتاری او، این بی تفاوتی را قبول کرده است. نمایشنامه های او در مورد آنچه خلاصه ای به شما می گوید در واقع کمی است و در عوض، در مورد مسائل دائمی و رانندگی روان انسان است. از اینرو بی زمان بودن. ما همان گونه که فکر می کردیم، موجودات تکامل یافته نیستیم.

مشاهده لینک اصلی
\"ما در خودمان هستیم که ما در این صورت یا در نتیجه هستیم. بدن ما باغ های ماست که خواسته های ما باغبان هستند. »ویلیام شکسپیر، اتللو اچلو یکی از محبوب ترین های من در نمایشنامه های شکسپیر است. من همه چیز را در مورد villians و لعنتی، Iago است که تقریبا یک villian تقریبا کامل است، اما حمل حدود یک سوم از خطوط در این بازی. او صاحب مرحله است مانند شکسپیر، هر دانه فاسد را از روی زخم های مضر بشری برداشت و با نثر زیبایی مخلوط کرد. یاهو یک هیول نیست چون او برای ما خارجی است، او هیولای عالی است، زیرا او خیلی نزدیک به همه ما بدترین ستاره است. مرد شریر عصبانی ما Othello، در حالی که نه به عنوان جالب (به من) هنوز یک شخصیت عالی است. او به عنوان یک شخصیت پویا و قدرتمند به اوج تنهایی، تناسب او، شور و شوق خود، دیگرش، نژاد و ... می پردازد. به اندازه کافی برای تعادل Iago، اما به اندازه کافی (در پایان) به او ضرب و شتم نیست. یکی از دلایلی است که این بازی برای مدت کوتاهی بوده است، و تا به حال، واکنش نژادی / بین النهرین بسیار قدرتمند است. به نظر می رسد مثل هر گامی که در جامعه وجود دارد، جامعه به جلو می رود، ما حداقل (حداقل) یک بار (سخت) می گیریم. به هر حال، شکسپیر 400+ سال پیش به این سقوط افتاد. براوو. فقط چند مورد از خطوط مورد علاقه من: â € • â € œThe ربد که لبخند، چیزی دزدی از دزد؛ او خود را می کشد که غم و اندوه بی وقفه را صرف می کند. (قانون 1، صحنه 3) â € • â € œIs silliness برای زندگی می کنند زمانی که برای زنده ماندن عذاب است، و پس از آن ما یک نسخه برای مرگ زمانی که مرگ ما پزشک است. (قانون 1، صحنه 3) â € • â € œO خداوند، که مردان باید در دهان خود دشمن را به سرقت مغز خود را قرار داده! @ (قانون 2، صحنه 3) â € • â € œReputation است بیکار و نادرست اعمال بله بدون شایستگی و بدون سزاوار گمشده است. (قانون 2، صحنه 3)

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب اتللو


 کتاب پی پی جوراب بلند(جلد اول)
 کتاب آوای کوهستان
 کتاب ایلیاد و اودیسه
 کتاب اولیس
 کتاب همچنان به هیچ وجه
 کتاب اسب ها و آدم ها